Dotační program Bezplatné stravování ve školách pro školní rok 2025/2026
Rada kraje na své schůzi dne 12. 05. 2025 usnesením č. 17/973 schválila podmínky dotačního programu Bezplatné stravování ve školách pro školní rok 2025/2026.
Vyhlašovatelem programu a poskytovatelem dotace je Moravskoslezský kraj, 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava, IČ 70890692, zastoupený hejtmanem kraje.
Lhůta pro podávání žádostí prvním kole je od 16. 6. 2025 do 30. 9. 2025 včetně a lhůta pro podávání žádostí v druhém kole je od 2. 1. 2026 do 16. 2. 2026 včetně. Bližší informace ke způsobu podávání žádostí jsou uvedeny v čl. X podmínek dotačního programu.
Prostřednictvím e‑podání je nutné zaslat:
Podmínky
Podmínky dotačního programu Bezplatné stravování ve školách pro školní rok 2025/2026
Kontaktní osoby:
Dotazy týkající se věcného zaměření programu:
- Mgr.Lucie Rašková, e‑mail: lucie.raskova@msk.cz, 595 622 933
Dotazy týkající se smluv, rozpočtu projektu a uznatelných nákladů:
- Bc.Nikol Bujoková, e‑mail: nikol.bujokova@msk.cz, 595 622 836
- Bc.Barbora Watorová, e‑mail: barbora.watorova@msk.cz, 595 622 755
Přílohy
- Příloha č. 1 – Vzor elektronické žádosti o dotaci (formát pdf, velikost 214 kB)
- Příloha č. 2 – Vzor čestného prohlášení zákonných zástupců pro bezplatné stravování pro školní rok 2025/2026 (formát pdf, velikost 168 kB)
Příloha č. 2 – Vzor čestného prohlášení zákonných zástupců pro bezplatné stravování pro školní rok 2025/2026 (formát odt, velikost 70 kB)
Příloha č. 2 – Vzor čestného prohlášení zákonných zástupců pro bezplatné stravování pro školní rok 2025/2026 (formát docx, velikost 153 kB) - Příloha č. 3 – Návrh smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu Moravskoslezského kraje (formát pdf, velikost 364 kB)
Příloha č. 3 – Návrh smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu Moravskoslezského kraje (formát odt, velikost 108 kB)
Příloha č. 3 – Návrh smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu Moravskoslezského kraje (formát docx, velikost 86 kB) - Příloha č. 4 – Vzor elektronického průběžného vyúčtování (formát pdf, velikost 81 kB)
- Příloha č. 5 – Průběžné vyúčtování projektu (formát pdf, velikost 104 kB)
Příloha č. 5 – Průběžné vyúčtování projektu (formát ods, velikost 52 kB)
Příloha č. 5 – Průběžné vyúčtování projektu (formát xlsx, velikost 37 kB) - Příloha č. 6 – Průběžné vyúčtování projektu – Sledované indikátory (formát pdf, velikost 97 kB)
Příloha č. 6 – Průběžné vyúčtování projektu – Sledované indikátory (formát ods, velikost 43 kB)
Příloha č. 6 – Průběžné vyúčtování projektu – Sledované indikátory (formát xlsx, velikost 38 kB) - Příloha č. 7 – Vzor elektronického závěrečného vyúčtování (formát pdf, velikost 81 kB)
- Příloha č. 8 – Závěrečné vyúčtování projektu (formát pdf, velikost 130 kB)
Příloha č. 8 – Závěrečné vyúčtování projektu (formát ods, velikost 55 kB)
Příloha č. 8 – Závěrečné vyúčtování projektu (formát xlsx, velikost 38 kB) - Příloha č. 9 – Závěrečné vyúčtování projektu – Sledované indikátory (formát pdf, velikost 114 kB)
Příloha č. 9 – Závěrečné vyúčtování projektu – Sledované indikátory (formát ods, velikost 44 kB)
Příloha č. 9 – Závěrečné vyúčtování projektu – Sledované indikátory (formát xlsx, velikost 38 kB) - Příloha č. 10 – Potvrzení o účtu zřizovatele (formát pdf, velikost 62 kB)
Příloha č. 10 – Potvrzení o účtu zřizovatele (formát odt, velikost 51 kB)
Příloha č. 10 – Potvrzení o účtu zřizovatele (formát docx, velikost 88 kB)
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.