Kontrolor/ka
Na odboru podpory korporátního řízení a kontroly, oddělení přezkoumání hospodaření územních celků, krajského úřadu hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu.
- Výběrové řízení č. 61/2024
Co má kontrolor/ka na starosti:
- zajišťuje přezkoumávání hospodaření obcí, měst a dobrovolných svazků obcí,
- koordinuje kontrolní tým, zpracovává a projednává zprávy o výsledku přezkoumání
- zabezpečuje metodickou a analytickou činnost v ekonomických agendách hospodaření územních celků
- komplexně zpracovává informace z přezkoumání hospodaření a zajišťuje jejich evidenci v aplikaci Ministerstva financí ČR
Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.
Co od vás očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání
- Aktivní práce na PC (balíček MS Office365) a řidičský průkaz skupiny B jsou pro nás samozřejmostí
- Praxi v oblasti ekonomiky, veřejných zakázek či správy majetku alespoň 3 roky
- Spolehlivost, analytické myšlení, organizační a komunikační schopnosti
- Výhodou může být zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu
Co vám nabízíme:
- 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
- Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
- Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
- Práci na dobu neurčitou v přátelském kolektivu
Benefity:
- Balíček benefitů ve výši 17 400 Kč ročně na dovolenou, sport, kulturu a další (tzv. Cafeterie)
- Příspěvek na stravování, možnost využít naši kantýnu a bistro
- 25 dnů dovolené ročně
- 3 dny sick day
- 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- pružná pracovní doba
- adaptační proces a mentor
- firemní školka KRAJÁNEK
- společenské a sportovní akce
- a mnoho dalších výhod s našimi partnery
Chcete se stát součástí našeho týmu? Nevadí vám pracovat mimo kancelář a většinu času trávit v terénu? Máte rádi ekonomické výkazy a účetnictví? Za volantem se cítíte jako doma? Pak jste pro nás ten pravý/ta pravá!
Do 2. 12. 2024 nám doručte všechny potřebné dokumenty osobně na podatelnu krajského úřadu, datovou schránkou (IDS 8x6bxsd), popřípadě e‑mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem (posta@msk.cz) nebo prostřednictvím doručovacích služeb na adresu
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD
odbor kancelář ředitele krajského úřadu
oddělení personální
28. října 2771/117, 702 00 Ostrava
Obálku označte - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 61/2024 - NEOTVÍRAT.
Termín pohovorů s vybranými uchazeči bude oznámen e‑mailem nebo telefonicky. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni po ukončení výběrového řízení e‑mailem.
Celé znění výběrového řízení je uvedeno na úřední desce.
Bližší informace vám poskytne:
Bc. Martina Sedláčková, tel. 595 622 906, e‑mail: martina.sedlackova@msk.cz
Legenda:
♿ – pracovní pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením
Úřední hodiny pro veřejnost:
Po, St: 8:00‑17:00 hod.
Út, Čt: 8:00‑14:30 hod.
Pá: 8:00‑13:00 hod.